-->

2014. augusztus 29., péntek

42. Rész

A fürdőbe voltam, Harry a mosógép tetején ült és a lábát lóbálta. Miután megkért, hogy fürödjünk együtt, de én visszautasítottam, fél órás könyörgésbe kezdett. Persze csak olyan Harry módra, egy kis fenyegetéssel és zsarolással megfűszerezve. Tehát végül abban állapodtunk meg, hogy amíg fürdök, bent lehet, de kizárólag csak 2 méterre tőlem ülhet, vagy állhat.

Harrynek háttal állva kezdtem el vetkőzni. A zoknimmal kezdtem, majd a nadrágomat vettem le, azt követően a pólóm és fehérneműim következtek. Bár már többször látott meztelenül, mégis szégyenlős voltam. Szerencsére háttal álltam neki. Így nem látott semmi újat - bár amúgy sem látott volna - csak a fenekemet. De az gondolom neki is van. Legalábbis remélem.

Miután beszálltam a zuhanyzóba - igen, emellett döntöttem, mivel amúgy is álmos voltam, ráadásul ez a Harrys incidens csak rásegített a dologra. - megnyitottam a meleg vizet. Jó érzés volt, mivel eddig majdnem megfagytam a hideg ruháimtól.
- Kész vagy már? - kérdezte Harry.
- Körülbelül két perce szálltam be. Már hogy lennék kész?!
Elégedetlenül sóhajtott, majd tovább beszélgettünk.


- Na most vagyok kész - szóltam ki. - Adnál egy törülközőt?
Egy kéz nyúlt a függöny  mögé, majd elvettem a törülközőt. Csak pár másodpercig volt bent az a bizonyos jobb kéz, viszont ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy rájöjjek: ez határozottan nem Harryé volt.
- Köszi - mondtam, várva, hogy az a valaki megszólaljon.
- Szívesen.
- Ó istenem, Niall! - elhúztam a függönyt magam előtt, majd a nyakába borultam. Rég láttam, annyira hiányzott.
Nemsokára óvatosan elhúzódtunk egymástól. Én az arcát kémleltem, ő is így tett, míg végül a szeme a nyakamon állapodott meg.
Hallottam, ahogy Harry a mosógépen ülve halkan káromkodik és magamban én is így tettem.
- Hogy vagy? - kérdezte Niall. A hangja furcsa volt, mintha azt akarta volna kérdezni, hogy ' Ki tette ezt veled?'.
- Megvagyok - mondtam, majd Harryre pillantottam és elmosolyodtam.
Felhúzott szemöldökkel nézett rám, majd hátrafordult a göndör fiúhoz.
- Remélem egyedül fürödtetek - törte meg a kínos csendet. - És továbbra is ezt fogjátok tenni.
-Nem történt semmi - nyugtattam.
- Ne is történjen - mérgelődött, majd kiment az ajtón.


***


Az ágyba feküdtem és Harryre vártam, hogy lezuhanyozzon. Vele ellentétben én nem éreztem szükségét annak, hogy végignézzem, ahogy fürdik. Pedig valószínű, hogy több, mint boldog lett volna. 
Gondolkozásomat léptek zaja zavarta meg, viszont a szemem lusta voltam kinyitni, hogy megnézzem ki az. 
- Harry? Itt vagy? 
- Nem - válaszolt szarkasztikusan. A hang közvetlenül mellőlem jött. - Még a fürdőben.
- Nagyon vicces - morogtam, majd kinyitottam a  szemeim. Kár volt. - Te jó ég! Muszáj itt meztelenkedned? Vegyél már fel egy alsógatyát!
- Épp azt keresem. Amúgy meg lehetnél kedvesebb is - tette hozzá halkabban.
Miután felvette, vagy legalábbis remélem, hogy felvette, és a pizsamáját is, az ágy besüllyedt mellettem, éreztem ahogy lefeküdt. 
Én neki háttal voltam, így mögém bújt. Vagyis, ez kicsit máshogy történt. Ugyanis ő az oldalára feküdt, majd a hasamnál fogva magához húzott. Lusta. 
A hátamon éreztem a meleg bőrét, így tudtam, hogy nincs rajta felső. 
- Azért nadrág van rajtad?
- Alsónadrág.
- Nem, Harry. Nadrág nadrág. 
- Nem alszom nadrág nadrágban - utánzott, cukkolva az előbbi nadrágos kifejezésemmel. 
- Úgy értem melegítő nadrág. Vagy pizsama. 
- Csak egy boxer van rajtam, Liz. - suttogta a fülembe. - Tán zavar? 
- Engem aztán nem - mondtam, majd jobban hozzápréselődtem, így a fenekem erősen nyomódott az ágyékának. 
- Ugh - nyögött fel. 
- Tán zavar? - cukkoltam. 
- Engem aztán nem. 
Halkan felnevettem, majd  előrébb csúsztam, az előző pozíciómba. Kissé kényelmetlen volt, hogy Harry annyira nekem feszült. 
Ő viszont a hasamra tette a kezét és újból magához húzott. Ujjával a pólóm alá nyúlt, és köröket rajzolt a bőrömre. Gondolom meg akart nyugtatni. De határozottan nem ezt érte el vele. 
Egyre nehezebben vettem a levegőt, és ezt ő is észrevette. Szinte alig hallhatóan a nyakamba kuncogott. 
- Ideges vagy?
- Aludj, Harry. 
- Ne parancsolgass - korholt le. 
- Csak azt mondtam, hogy aludj. Álmos vagyok, kifárasztottál. Nem tudom, hogy te hogy nem fáradsz el magadtól. 
- Gonosz vagy - motyogta sértődötten. 
- Ha nem kezdesz el rajzolgatni a hasamon, akkor nincs ez az egész
- Azt akarom, hogy ne legyél bunkó - parancsolt. 
- Akarni a vécén kell, Harry.
- Na jó, aludj. Reggelre talán kedvesebb leszel. 
Végre. 

- Harry? - suttogtam pár perc múlva. 
- Mhm.
- Ha reggel felkelek, akkor is szerelmes leszel belém? - kérdeztem. Féltem, hogy reggelre minden megváltozik. Hogy a dolgok ugyan olyanok lesznek Harryvel. Ő játszik velem, én hiszek neki, aztán pedig valami kevésbé kellemes gesztussal kijózanít. 
- Örökké szerelmes leszek beléd - motyogta elhaló hangon, aztán már csak a horkolását hallottam. 


12 megjegyzés:

  1. :3Remélem, hogy holnap jön a kövi, mert nagyon tetszik ^^Imádlak! <3 :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó, Harry végre ,,kedvesebben" bánik Lizzel. :) (az én felfogásom szerint) Köviit! :D

    VálaszTörlés
  3. úr isten *--------------------* hihetetlen h milyen kibaszott cukii Harry :333
    imádom! GYORSAN KÖVIT (HOLNAP) xdd <3

    VálaszTörlés
  4. Annyira nagyon jó lett... kiváncsian várom a következő részt... #imádom ♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Hat.... ez FANTASZTIKUS!!*-* alig varom a kovi reszt remellem holnap lesz!*-* ez a kedvenc blogom!! De viszont egy jo tanacs legyenek egy picit hosszabbak a reszek nem baj ha egy picivel tobbet kell varni ra! De szerintem megeri! Kövii reszt minnel hamarabb!! IMADOM A BLOGODAT!! IMADLAK TEGED IS!! minnel hamarabb kovi resz!!♥☆♥☆♥☆♥

    VálaszTörlés
  6. Ááá nagyon jóóó lett! Imádoom ♥♥♥ remélem hamar jön a kövi :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom amikor ilyen cuki Harry *-* Megértem hogy haragszik rá Liz de azért tényleg lehetne kedvesebb ha már ennyi mindent megenged neki :o Ismét egy nagyon jó rész lett! <3 Várom a folytatást!<3 ^-^

    VálaszTörlés
  8. Imádom!!! Olyan aranyos Hazz!!! Siess a kövivel :)
    puszi
    xoxo Barbi

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jo lett.remelem holnap hozod mar a kovit!
    Xoxo M.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jo! Mikor jon a kovi? ^^
    Xoxo Nita

    VálaszTörlés
  11. Szia. Nagyon nagyon tetszik a blogod es imadom. Most irok elosszor monit mert most talaltam meg a blogod de tenyleg nagyon jo ♡♥♡ <3<3 remelem hamar lesz kovi<3

    VálaszTörlés