-->

2014. június 26., csütörtök

24. rész

2013. december 24. Kedd

Álmosan másztam ki a franciaágyból és indultam a fürdőbe. A lábaim még mindig fájtak Harry tegnapi büntetése miatt. Ami azt illeti nem csak a lábaim. Deréktól lefele mindenem fáj. 
Ráadásul az is fáj, ha visszaemlékezek, tegnap mit művelt velem. 

- Tudod Liz, azt mondták a fiúk, hogy tiszteletlenül viselkedtél velük. Hogy nem megfelelő hangnemben beszéltél hozzájuk - mondta Harry, miközben egyre közelített felém. - Ezért amíg büntetlek nem szólalhatsz meg. Semmi nyögés, semmi visítás,ordítás, semmi sírás. Világos?
- Igen - motyogtam. 
- 20 percig fog ez az egész tartani, mivel két ember szólt a viselkedésed miatt. Mindig egy percet fogok hozzáadni az időhöz, ha megszólalsz, és abban a percben azt fogom csinálni, amitől biztosan nem tudsz majd csendben maradni. Világos?
- Igen.
- Rendben - vigyorgott. - Most pedig vedd le ezt a ruhácskát. Nem akarom, hogy szétszakadjon. 
Lassan kibújtam a ruhából, majd az ágyra raktam, de onnan Harry a földre dobta. 
- Vedd le azt - mutatott a bugyimra - és feküdj az ágyra.
Kényelmetlenül tettem, amit kért, majd lefeküdtem a hátamra. 
- Hasra fekszel! 
Sóhajtva fordítottam a helyzetemen, és a hasamra feküdtem. Szívesen képen töröltem volna Harryt, mikor így beszélt hozzám.
A göndörke legnagyobb meglepetésemre elment, egyenesen a fürdőbe. Össze vissza vettem a levegőt, a szívem pedig idétlenül kalapált. 
Ez az érzés pedig egyre csak fokozódott, mikor egy vizes törülközővel tért vissza.
A levegőben betekerte azt, amiről így pár víz csepp hullott le, egyenesen a testemre. Hideg volt, ami jól jött, hogy lehűtse a forró testem. 


Harry az ágyon mellém térdelt, majd belecsípett a fenekembe. Legszívesebben feljajdultam volna, de nem akartam egy perccel sem többet szenvedni, így próbáltam visszafogni magam.
 Megint forgatni kezdte a levegőben a törülközőt, ami hideg levegőt fújt rám, és hasonló hőmérsékletű vizet. 
Aztán teljes erejéből a fenekemnek csapta az anyagot. Fájt. Borzalmasan fájt. Nem csak azért, mert erősen csinálta, hanem mert a törülköző igazából forró volt. Forró víz volt rajta. 
Aztán újból nekem csapta. És még egyszer.  És megint. Újból. 
Egy órának tűnt, ameddig nekem csapkodta a törülközőt, pedig csak 2 percig csinálta. 
A fenekem égett és a takaróba harapva tartottam vissza zokogásom. A könnyeimtől átázott az anyag. 

Ezután Harry megint elment, de most már törülköző nélkül tért vissza. 
- Térdelj fel! - utasított. - A seggedet emeld a levegőbe. 
Tettem ahogy kért. Borzalmasan kényelmetlenül éreztem magam. Aztán még jobban, mikor megéreztem valami keményet a fenekemnél. Harryt. Egész hosszával belém nyomult, borzalmas sikításra késztetve engem. De visszafogtam magam, és a takarót a számba gyömöszöltem. Ömlöttek a könnyeim, ahogy Harry erőszakosan mozgott bennem. Morgásai, nyögései betöltötték a teret. Elviselhetetlenül gyorsan járt bennem ki-be, néhányszor megcsapva amúgy is fájó fenekem.
Egy erősebb lökésnél éreztem, ahogy Harry férfiassága megrándul, és belém élvez. Lassan kihúzódott belőlem, én pedig megkönnyebbülten sóhajtottam. Vége van. ennyi volt. Mára vége van a kínzásomnak. 

Fáradtan dobtam hátamra magam az ágyba, mire keserves zokogásban törtem ki. Nem csak kívül égett a hátsó felem, de belül is borzalmasan fájt. Az oldalamra fordultam és hangosan sírtam. Már nem adhat hozzá perceket. Már megszólalhatok. Visíthatok, sírhatok, ordíthatok. 
És így is tettem. 
Mikor visszajött a fürdőből meg akartam kérdezni, hogy miért tette ezt. Hogy miért volt erre szükség. Miért kellett ezt csinálnia, ha azt mondta szeret? A repülőn tisztán hallottam. Tisztán hallottam, ahogy kimondta, hogy belém szeretett.

A fürdőben most szerencsére felügyelet nélkül lehettem. A tegnapi kínos ebéd után sem mondta el Liam, hogy valójában mi történt. És én sem mondhattam. Pedig szívesen mondtam volna, mivel biztosan ő volt az egyik, aki beköpött Harrynek. A másik pedig Niall. 
Mivel ülni nem bírtam, vagy csak elég érdekesen, ezért a zuhanyzót választottam. Megnyitottam a csapot, és hagytam, hogy a fentről jövő vízsugár mindenemet ellepje. A hajamat, a bőrömet. 
Beszappanoztam magam, majd újból élveztem a meleg vizet.
A hideg levegő miatt gyorsan léptem ki a zuhany kabinból és terítettem magamra a törülközőmet. 
Mivel ruhát nem hoztam be magammal, és csak fehérneműben aludtam, ezért halkan kisettenkedtem a szekrényemhez és kivettem pár kényelmes ruhát.  Az egyik fekete rövidnadrágomat vettem fel és a Nike cipőm. Felülre pedig egy fehér topot. Aztán megfordítottam. Ez már kissé beteges. Pólót csináltatnak a banda nevével, nekem?
Idióták. 
Az öltözékem így elég sportos lett, de jelen esetben nem érdekelt, az volt a fontos, hogy valami kényelmes ruhába legyek.
Na meg nemsokára úgy is megyünk Ringoék házába, ahova biztosan valami elegáns ruhát kell felvennem. 
Mivel még Harry mindig aludt, és az óra is csak 5:27-et mutatott, ezért levettem a cipőmet és visszafeküdtem az ágyra. Bár elaludni nem tudtam, mégis jó volt következmények nélkül feküdni az ágyon.
Eljött ez az idő is, mikor a semmiért is büntetést kapok. 

Ráadásul attól függetlenül, hogy Harry tud-e róla. 
Mert a drágalátos banda tagjai elárultak engem. Elegem volt.  Nem tudtam elképzelni, hogy Niall hogy bírt beköpni Harrynek. Tényleg nagyon utálhat, ha fájdalmat akar okozni.
 Mindegy. Eldöntöttem, hogy egyik fiúról sem veszek tudomást. Viselkedni fogok és talán így megkegyelmeznek. Mert az biztos, hogy nem bírnék  ki még egy büntetést. 

Pontban 9 órakor Harry mocorgására figyeltem fel. Csapzott hajjal, egy melegítő nadrágban vonult be a fürdőbe. 
Én is felültem az ágyból, a kezeimmel kissé megigazítottam a hajamat, majd felhúztam a cipőmet. 
Mivel tudtam, hogy Harry nem fogja, ezért megágyaztam én.
Nem sokkal később a göndörke majdnem meztelenül jött ki, szerencsére azért a derekára tekert egy törülközőt. 
Uhh törülköző. Azt hiszem, egy életre megutáltam azt a tárgyat. 
A szekrényéhez lépett és kivett egy boxert meg egy pár zoknit, a szokásos fekete csőnadrágját és egy fehér pólót. 
Szerintem túl sokáig néztem, ugyanis rám pillantott, majd felhúzta a szemöldökét, mire gyorsan elfordítottam a fejem. 

- Megyünk reggelizni - jelentette ki, majd az ajtó felé indult. Én is így tettem, és szokás szerint megvártam amíg Harry bezárja az ajtót.
 A liftben direkt másfelé néztem, mint amerre ő volt, így azt sem láttam, hogy tartja a kezét, hogy fogjam meg, csak miután futva rá pillantottam.
De most komolyan. Mit hitt? Hogy majd szent a béke megint odáig leszek érte és kéz a kézben fogunk menni kajálni? Hát rosszul hitte. 

Kezével a derekam mögé nyúlt és próbált maga mellé húzni, de minden erőfeszítésemmel azon voltam, hogy egy helyben maradjak. És sikerült is.
- Jaj ne legyél már ilyen merev - szólt rám viszonylag elviselhető hangnemben.
- Ok - mondtam, mint egy robot és oldalra léptem egyet csak a lábaimat mozgatva, így már szorosan Harry mellett álltam. 

Gondolom nem tetszett neki, hogy így viselkedek, de egy szava sem lehetett, mivel tettem amit kért. Kezét a csípőmre rakta, így szálltunk ki a liftből. 
Próbáltam minél természet ellenesebben lépni. Mint a katonák. 
Ahogy beléptünk az étterembe, egyből megláttuk a többieket. Vagyis csak Liamet, Niallt és Zaynt. 
Harry egyből az ételekhez vezetett, nem mentünk előtte köszönni nekik. 
Elvettem egy mélytányért, raktam bele müzlit és tejet. Raktam a tálcámra még egy barackot és pár szem epret. 
Harry még tálcával a kezében is átkarolt, így egy kézzel fogta azt.
Nem tudtam ki mellé üljek, tehát kihagytam egy helyet Liam után és a következő székre ültem le. Ő csak értetlenül nézett rám, de csak elfordítottam a fejem.

- Louis? - érdeklődött Harry.
- Telefonál - mondta Niall. - Ringoval. 
- Miért mozogsz úgy, mint akit kiheréltek? - nézett rám vigyorogva Zayn.
- Este kicsit szórakoztunk - nevetett Harry, majd mutatóujjával egy csíkot húzott arcomra. 
Nem foglalkoztam velük, inkább megettem a reggelimet. 
- Jó reggelt fiatalság - csapta le a tálcáját Louis mosolyogva. Te jó ég! Ez az ember olyat is tud?
- Reggelt Louis - motyogták a fiúk, aztán Harry folytatta. - Ha nem haragszol, az ajándékodat este kapod meg. 
Bólintott és elkezdett enni. 
Mikor mindenki befejezte, már épp álltam volna fel, mikor Harry a kezemnél fogva visszarántott a székre, ami a tegnapi miatt nem kicsit fájt. Fel nyüszítettem, és próbáltam takarni a szememből kipotyogó könnyeket. 
- 10 óra van és Ringoék négyre várnak minket, tehát van 2 óránk, hogy elkészüljünk, mert 4 órás az út. Van kérdés? - nézett körbe Louis. 
Kissé félve felraktam a kezemet, mire az előbb említett személy felhúzta a szemöldökét. 
- Mit vegyek fel? - motyogtam.
- Ja ez ki is ment a fejemből - szólt erőltetett nevetéssel. - Azt mondta, hogy valamit alkalomhoz illő ruhát vegyünk fel, de legyen kényelmes. 
Bólintottunk, majd Harry felhúzott és székből és átkarolva vitt fel a szobánkba. 

Hoztam magammal pár szép ruhát,de nem igazán tudtam dönteni, melyik lenne alkalomhoz illő. Mindet leterítettem az ágyra, hogy megnézzem őket. 
Harry mögém állt, hátulról átölelt, mire kissé megugrottam. 
-Ma Louis kedvére teszünk, úgyhogy a piros színűt vedd fel. - suttogta rekedtes hangján a fülembe, amitől kirázott a hideg. Nem jó értelemben. 
- Miért? - kérdeztem.
- Mert az a kedvenc színe, és ma van a szülinapja.
- Jó.
Ez mindent megmagyaráz. Azért mosolygott, volt viszonylag kedves, sőt még nevetett is. 
- Elmegyek öltözni - bújtam ki öleléséből. 
- Itt is öltözhetsz - vigyorgott.
- De nem szeretnék.
- Jó menj - biggyesztette le ajkait.
Felkaptam a ruháim, majd a fürdőbe mentem. 
Gyorsan felvettem a ruhámat. A hajamat úgy hagytam, ahogy volt, a számat pedig piros rúzzsal emeltem ki.

- Nagyon szexin nézel ki - nedvesítette be ajkait Harry, ahogy kimentem. 
- Köszi - pirultam el. Igazából mindig elpirulok, ha valaki megdicséri valamimet. 
Kihalásztam a bőröndből az egyik fekete magassarkút. Már most tudtam, hogy megfogom bánni a döntésemet, de egy olyan cipőm sincs ami a ruhához illik. 
Óvatosan beleléptem, így majdnem tíz centivel magasabb lettem.  Az ágy melletti tükörhöz lépegettem, hogy megnézzem a külsőmet. Lassan mentem, óvatosan, de egy elszúrt lépésnél elvesztettem az egyensúlyom. 
Szerencse, hogy Harry közel állt hozzám, így egy lépéssel mellettem termett és erős karjaiba zárt. 
- Uppsz. Köszi - mosolyogtam rá.
Bólintott, majd a szekrényéhez lépett, hogy új ruhát vegyen ki. 
- Te is pirosban leszel? - kérdeztem miközben a tükörben őt néztem. 
- Igen. Egy piros póló lesz rajtam. 
- És a többiek? 
- Mindenkin lesz valami piros - magyarázta. - Tudod ez akkor lesz a többieknek szívás, mikor nekem lesz a szülinapom - vigyorgott gonoszan. 
- Miért? Mi a kedvenc színed? - húztam fel a szemöldököm.
- A kék és a rózsaszín. 
Áhh azt hittem ott halok meg.  A híres kegyetlen banda vezérének a mellkasán van egy pillangó a kedvenc színe pedig a rózsaszín. 
Kész. Dőlt belőlem a nevetés, és csak még jobban, mikor meghallottam, hogy Harry is kuncog. 
- És neked Lizzie, mi a kedvenc színed? - váltott komolyra. 
- Ümm.. - gondolkoztam - Azt hiszem a barack szín. 
- A narancs sárga? - szaladt össze a szemöldöke. 
- B-a-r-a-c-k-s-z-í-n. - tagoltam, mint valamit idióta.
- Narancs sárga - bólintott.
- Nem Harry! - mérgelődtem. - A narancs sárga olyan, mint a narancs. A barack szín pedig olyan, mint a barack. 
- Jó, jó rendben. - emelte fel védekezve a kezét. 
Kivett a fiókjából egy piros pólót és felvette. 



***

Az előtérben vártunk a többiekre, hogy indulhassunk Ringoék házába.
Niall már lent volt, rajta egy fekete cipő volt, ugyanilyen nadrág, egy piros póló és egy fekete bőr dzseki.
- Csinos vagy - nézett rám kedvesen.
- Köszönöm - pirultam el. - Megenyhültél? - kérdeztem halkan. 
Bólintott.
- Liam elmondott mindent, Harry is beszámolt a dolgokról tegnap. - magyarázta.  
Közelebb lépett és szoros ölelésbe vont. Harry nem volt hozzánk közel, igazából távol volt, a recepcióssal beszélt, ezért kérdeztem tőle valamit.
- Niall? - suttogtam vállába. 
- Igen?
Te árultál be Harrynek? Hogy rosszul viselkedtem? - kifolyt egy könnycseppem. 
- Mi? - húzódott el tőlem. - Dehogy. Bántott? - törölte le a könnyeim. 
Bólintottam. 
- Csak próbálj meg rendesen viselkedni - súgta a fülembe. - Ha Harry észreveszi, hogy tartod magad a szabályokhoz, hidd el egy idő múlva már az sem fogja érdekelni, ha megszeged. 
- Oké - motyogtam, majd átkaroltam derekát. 
 


Halihó :DD
Szóval meghoztam a 24. részt, remélem tetszett. Most biztos megváltozott a véleményetek Harryről és Niallről is.
Annyit elmondok, hogy Niall nem hazudott Lizzienek a beköpéssel kapcsolatban, a következő részekben pedig ki fog derülni, hogy ki árulta be őt.
Ahogy észrevettétek Harry könnyen bocsájt meg, és felejt is, mivel Lizzie büntetése után már semmi harag nincs benne.
Ha valamit nem értetek a történettel kapcsolatban, vagy kíváncsiak vagytok valamire a következő részekkel kapcsolatban, akkor nyugodtan írjatok :)
Ha tetszett iratkozzatok fel, írjátok le a véleményeteket, pipálgassatok!
U.i: A képek, amikről tegnap beszéltem, holnap fognak felkerülni ( addig még keresek párat :P ), facebook csoport itt.

 Puszi: 1DGirl

10 megjegyzés:

  1. Kövit most! Imádtam :3 Néha annyira sajnálom szegény Lizzie-t :c a történet folyamán kiderül, h Harry miért bántja ha "szereti"???
    Ölel: Roberta xx

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett :D Nem biztos, hogy külön kitérek rá, hogy Harry miért bántja, ha szereti. De annyit elmondhatok, hogy az a célja, hogy Lizzie ne törékeny legyen és visszahúzódó, hanem pont az ellenkezője.
    Az meg egy másik dolog, hogy a történetben minden fiú másként fejezi ki a szeretetét :'D
    Ölel: 1DGirl xx

    VálaszTörlés
  3. Hali!!:))
    Nemrég kezdtem olvasni....*-* IMÁDOM :))) Megkérdezhetem kb. Mikor lesznek részek??:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszik :) Nyáron, mikor van időm naponta, vagy legfeljebb 3 naponta vannak/ lesznek részek, szeptembertől pedig minden hétvégén.

      Törlés
  4. Nem akarlak sürgeti meg semmi ._.
    De mikor lesz új rész? Nagyon hiányolom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem tudtam hozni, de tényleg nem volt rá időm, most kezdtem el írni, szerintem este fent lesz :)

      Törlés
  5. Szia! :))
    Nekem nagyon tetszett a rész egyszerüen tökéletes. <3 Megéri várni egy ilyen blogra olyan csodálatosan írsz! <3 Várom a következö részt,nagyon. :) puszi. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülök, hogy tetszett :) Köszönöm a biztatást, fent van a 25 rész :) Puszi ♥

      Törlés