-->

2014. május 28., szerda

11.Rész

A reggeli napfény nem sütött be az ablakon, a fejem nem volt egy puha férfi test, de még egy puha párna alatt sem. Ugyanis a dohos pincében ébredtem, amit kijelöltek " szobának ".
Az idegesítő óra a falon hangosan kattogott, és tudtam, hogy ha nem hallgat el sürgősen, akkor az őrületbe fog kergetni. A mutatója a 10-es felé irányult. Nem szoktam sokáig aludni, hétvégén is 7-kor, vagy korábban kelek. Most viszont úgy éreztem, hogy ha visszafekszem az ágyba, akkor holnapig fel sem kelek.
Aztán átgondoltam ezt újra. Miért is baj nekem, ha ma az egész napot átalszom? Legalább nem kell eleget tennem a fiúk undorító kéréseiknek, a hangjukat sem kell hallgatnom. Jó ötletnek tűnt, hogy visszaalszok.
Tehát próbáltam kényelmesen elterülni a franciaágyon, ami persze lehetetlen volt, mert ez az ágy biztos van vagy 100 éves. Mindegy.
 Becsuktam a szemem, leállítottam a gondolataimat. Bele telt pár percbe, amíg el nem tudtam aludni. De mikor aludtam, akkor hirtelen felébredtem. Olyan volt, mint mikor a tévé előtt elalszol, és álmodban hirtelen leesel  a lépcsőről, majd rázkódva felébredsz.
Egyszóval: szar.
Elgondolkoztam azon, hogy kikapcsoljam-e az órát. Ha kikapcsolom nem fogom hallani az idegesítő kattogását, de nem tudom majd mennyi az idő. Ha így hagyom akkor meg az őrületbe kerget.
Pár percbe beletelt, mire rávettem magam, hogy kimásszak az ágyból.
A levegő hideg volt,  a lábam pedig majd megfagyott a hűvös padlótól. Egy széket húztam a fal elé, ahol az óra volt, óvatosan felléptem rá, majd leszedtem az órát. A lyuk a falon még mindig ott volt, de még mindig nem lehetett átlátni, mivel teljes sötétség volt a falon túl.

- Te meg mit csinálsz? - kérdezte Liam.
- Öhm.. é-én csak levettem az órát mert túl hangos.
A zárral babrált az ajtónál,  aztán mikor kioldotta, egy erőteljes lökéssel belökte az ajtót, és belépett azon.
- Szállj le a székről - utasított - és tedd vissza az órát.
Megtettem a kéréseit, majd lányosan leugrottam a székről. És lányosan megbotlottam.
- Istenem Lizzie minden nap össze kell törnöd magad? - idegeskedett. A kezét nyújtotta, hogy fel tudjak állni, amit el is fogadtam. - Öltözz át, reggelizni megyünk a Subway-be.
Kényelembe helyezte magát a kanapén,  és a szobát nézegette.
- Elfordulnál? - kértem kedvesen.
- Liz láttalak már meztelenül.
- Nem, nem láttál - szóltam rá idegesen.
- Szerinted ki öltöztetett át téged pizsamába, mikor hazaértünk az étteremből? - kérdezte, miközben felhúzta az egyik szemöldökét.
Undorodó hangot adtam ki magamból, aztán a ruhásszekrény felé fordultam, kiválasztani mibe menjek.
A szettből, amit kiválasztottam, egyedül a pulcsi volt a sajátom. Soha nem volt sok ruhám, ráadásul a divatot sem követtem. Általában egy farmerban és egy pólóban éltem a mindennapjaim.

- Rendben gyere - fogta meg a kezem Liam, majd kivezetett a szobából.
- Használhatnám a fürdőszobád? - kérdeztem bátortalanul.
- Louis és Zayn fogja megcsinálni a hajadat.
Zayn? Ó te jó ég.
- Gyere már gyorsabban - szólt rám lépcsőzés közben.
- De izomlázam van.
- Istenem Lizzie. - mondta, majd elém lépett - ugorj fel a hátamra.
Óvatosan elrugaszkodtam a földről, és tettem amit kért. A kezeimmel átöleltem a nyakát, a fejemet pedig a vállára hajtottam.
Úgy látszott elég jól bírja, meg sem kottyant neki, hogy a súlya másfélszeresét kell a lépcsőn cipelnie.


- Helló - köszönt Liam Louisnak és Zaynnek. Valamelyikük szobájába vitt.
- Reggelt - mondták álmosan.
Liam lassan leengedett a földre, majd a kanapéra tolt, ahol a többiek ültek.
- Borzalmasan nézel ki - pillantotta meg az arcomat Louis.
- Kösz - mondtam szarkasztikusan. - Ugyanezt én is mondhatnám.
- Kussolj már - szólt rám Zayn feljebb emelve a hangját.
- Ne ordíts már szét megy a fejem - lépett be az ajtón Harry. Egy boxerban. Póló nélkül. Nevetnem kellett, ahogy megpillantottam a bőségesen kivarrt felsőtestét. A közepén egy pillangó volt, fölötte pedig madarak.
- Mi az? - kérdezte reszelős hangon, miközben felénk lépegetett.
- Harry Styles, a világhírű rossz fiúnak egy pillangó van a mellkasára tetoválva. - kuncogtam. - Rajtatok mi van? - néztem a mellettem ülő fiúkra. - Egyszarvú?
Hangosan nevettem a poénomon, Liam, és Louis is megeresztett egy mosolyt, de a két szétvarrt "rossz fiú" dühösen nézett rám.
- Emlékszel, hogy mit ígértem tegnap, ha nem fogod be a szád? - kérdezte Harry.
Most rajta volt a sor, hogy nevessen, én pedig bosszúsan néztem rá.

Miután Niall is felkelt, Zayn nekiállt megcsinálni a hajam ( ami annyit takart, hogy megfésülte ) , Louis pedig igyekezett eltakarni a tegnapi sebemet, és az egyéb nemkívánatos dolgokat az arcomról.
- Kész vagy - nyújtott felém egy tükröt.
- Ó te jó ég - mondtam. - Hogy néz ki az arcom?!
- A fejeden már nem igazán lehet rontani - sértegetett Zayn.
- Úgy nézek ki, mint akinek beültettek az arcába egy téglát, te idióta! - ordítottam rá.
- Ezt most fejezzétek be - szólt közbe Harry. - Nem tudnátok nem összeveszni minden szarságon?

***

A buszban ülünk, és a Subway felé tartunk. Hallottam már arról a gyorsétteremről, állítólag szendvicseket árulnak ott. 
Louis szokás szerint vezetett, mellette pedig Zayn ült. A pisztolyos incidens óta  nem engedi Harry, hogy hátra üljön. Amúgy ő a telefonját nyomogatja. Úgy ahogy Liam és Niall is. 
A hó nagy pelyhekben hullott a földre, amin már pár centi hó állt. 
- Mindjárt karácsony - mondtam halkan. 
- Apropó karácsony! - szólt Liam. - Ringo hívott reggel, hogy 25.-én átmehetnénk együtt karácsonyozni. 
- És mit mondtál? - kérdezte Harry. 
- Természetesen igent - válaszolt. - Azt mondta csak mi leszünk ott és a főszervezők. 
- Pompás - vigyorgott Harry. 
- 5 Perc - szólt hátra Louis.
- Kösz haver. Szóval a szabályok - nézett rám komolyan. - Beszélhetsz, de csak addig amíg nem mész az idegeinkre. Nem csinálsz jelenetet, nem szöksz el. Világos?
- Igen.
- Mivel tegnap elviselhetően viselkedtél, ezért beszélhetsz ma. Ha ma is rendes leszel, akkor holnap talán mást is megtehetsz.
Csendben bólintottam egyet. 
A busz lelassított, aztán pedig leparkolt valahova, és leállt. Niall kinyitotta az ajtót majd szép sorban kiléptünk rajta.
A parkolóban csak pár autó állt, az utcán sem járkáltak sokan, leginkább csak pár idős ember.
Harry átvetette a karját a vállamon, így mentünk be a Subway-be.

A pulthoz igyekeztünk, a kiszolgáló lányhoz, akinek egyből lehervadt a mosolya, ahogy meglátott minket.
- Jó napot! Mivel szolgálhatok? - kérdezte robotosan .
-  Egy 30cm-es húsgombócos sub-ot - mondta Niall.
A lány gyorsan bepötyögte a gépbe, majd a mellette álló elkezdte csinálni a szendvicset.
- Egy roston sült csirkemelleset - kérte Liam, majd megkérdezte a többieket is. - Egy olasz fűszereset, egy sajtos csirkéset és egy krémsajt, steak-es szendvicset.
- Ezek is 30 centisek legyenek? - kérdezte az eladólány.
- Ja - válaszolt nem túl kedvesen Zayn.
- Neked mit adhatok? - nézett rám a lány.
- Ümm.. van olyan szendvics, amiben nincsen hús?
Bólintott egyet, majd arra a szendvicsre mutatott a felette lévő táblán.
- Válaszolj ha kérdeztek - szólt az eladóra Louis.
- Igen, van olyan - már a sírás küszöbén állt szegény lány.
- Akkor egy olyat szeretnék.
- Más valamit? - kérdezte halkan.
- 5 Kávét, 1 teát és hat sütit - mondta Niall.
Miután leadtuk a rendelést egy asztalt kerestünk, ahol többen is elférünk. De nem találtunk, szóval  a fiúk egyszerűen összehúztak két asztalt.
A felszolgálók pár perc múlva kihozták a szendvicseket, és elkezdtük a reggelinket.




                                                                             ***



- Január 21.-én jönnek ellenőrizni. - mondta Louis, miközben a telefonját nyomkodta.
- Ellenőrizni? - kérdeztem.
- Megnézik milyen állapotban vagy és, hogy fejlődtél-e valamit.  - magyarázta.
- Liz, megeszed a sütid? - nézett a finomságra Niall.
- Edd csak meg.
- Nem Niall, ne edd meg. Liz-nek híznia kell, mert azt fogják hinni, hogy éheztetjük. - szólt a szőke fiúra Harry.
Ezután elővett a zsebéből egy lapot és egy tollat.
- Minden napot fel kell használunk, mert nincs sok időnk januárig - mondta, majd húzott 6 vonalat a lapra.
- Enyém a hétfő - szólt bele Liam.
- Szerda - foglalta le a napot Louis.
- Csütörtök - mondta Zayn.
- Akkor enyém a kedd. - szólt gyorsan Niall.
- Rendben, akkor Hétfőn Liammel fogsz az önvédelemről tanulni, kedden Niall a viselkedésedet fogja korrigálni, - mondta, miközben írta a lapra - szerdán Louissal fogsz tanulni, Csütörtökön Zayn-el edzetek, pénteken meg én veszlek kezelésbe - vigyorgott.
- Akkor ma is veled leszek? - kérdeztem, remélve, hogy nem.
- Természetesen. Szóval hopp, hopp, menjetek a buszhoz, nem érünk rá egész nap - terelt minket a kezeivel kifelé a Subway-ből.




Sziasztok! Megérkezett a 11.rész.
Most kivételesen előbb hoztam, mint szoktam,
de ettől függetlenül még pénteken, szombaton,
és vasárnap is lesz rész.
Ha tetszett, vagy ha nem, írjatok
véleményt nyugodtan, nem harapok :DD
Jó olvasást, by.: 1DGirl

3 megjegyzés:

  1. Jujciii! :D Nagyon jo! *.* Mikor hozod a kovi reszt? ^.^ Nagyon varom!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo es tok jo az is hogy most is van resz.Csinalhatsz meg ilyen kis meglepiket mert juj imadom a blogod szoval hajra ♡

    VálaszTörlés